Monday, December 10, 2007

En Sida Klar + En Till, Klar Med Fråga 3...?

Jaha klockan är nollsju:nollfyra och jag har varit uppe i lite mer än två timmar och jag fan jag är klar med fråga tre på min tenta. Det är fem timmar kvar och jag vill så gärna bli klar med de två andra frågorna också, får se hur det går men jag skall försöka i alla fall. Just nu flödar Rally - Leif Jag Saknar Dig ut ur mina högtalara och självklart sitter man och sjunger med, varför skulle man inte göra det ?

Undantagstillstånd råder, det är tenta och jag har köpt mig lite lösgodis. (Strax Efter Åtta)

Bang! Bang! Fakk va jag är bäst, min tenta bara rockar just nu. (Lite Efter Nio)

Jag är ju så sjukt jävla bäst, jobba under press är något som verkar funka. Satan va adrenalinet pumpar.

Jag har inte riktigt råd att ta en paus men jag måste typ, jag har precis malt igenom en hel del sidor i Trading Culture om, Crossing Over: Exporting Indigenous Heritage To The USA - Andrew Higson. Mina ögon är ganska borta, magen är lite skum och min hjärna är lite moshy men det blir bra. Hinner jag inte till klockan tolv så vet jag inte riktigt om jag skall skicka in en ofärdig eller vänta och skriva klart den. Tror jag skriver klart den istället, så får jag bara ta smällen av det sen. Är jag färdig måste jag ändå skriva massa extra och det mycket senare. Så jag tror jag kommer att vinna i så fall att gå över någon timme, Adam var trots allt en dag försenad och fick godkänt, vet inte ifall han hade någon förklarlig ursäkt eller inte men det blir bra.

* Slut på pausen...?

Kan bara lite kort konstatera att jag hinner inte bli klar, har lite mindre än en timme på mig att skriva ca 1½ fråga, jag har en del text kvar att läsa. Hade jag bara behövt skriva så kanske men jag får bli lite sen för jag känner att om jag inte hinner klar måste jag skriva minst resten och jag kanske inte får det bra då heller, då skriver jag hellre klart allt och blir lite sen och får se vad jag behöver kompletera om jag behöver kompletera. Skall försöka göra klart den så snabbt som möjligt i alla fall.

Fan det är inte nådigt hur mycket tjurbajs jag lägger fram i min tenta men det skiter jag i, nu är klockan tolv:trettionio.

Så nu var det äntligen klart, inskickad och allt och klockan är bara tretton:frytiosju.

No comments: