Saturday, December 8, 2007

Blundar Jag Tillräckligt Hårt Så Försvinner Jag...

Blundar jag bara tillräckligt hårt så kommer allt lösa sig, jag vill verkligen inte vara med och leka längre. Sov bort halva dagen trots att jag inte drog ut men jag stannade trots allt uppe till halv två så det förklarar väl lite. Problemet är nu att jag har ett par timmar på mig att plugga nu innan folket kommer och så vips har det blivit söndag för att strax övergå till måndag och då skall skiten vara inne klockan tolv. Jag är ganska säker på att jag inte ens kommer skriva klart skiten, jag har mer eller mindre ställt in mig på det vilket kanske inte är så smart med tanke på att motivationen lär ju sjunka en hel del men det är bara så typiskt mig.

Fan det är ganska bisarrt hur mycket mjölk man tycks dricka, iofs så låter jag paketen stå ett tag så det bli en del innan man slänger de men ändå. Trots allt så har jag skurit ner min mjölkkonsumtion genom att inte dricka till middagen.

1 comment:

"Pooptroop" said...

äh klart du ska skriva klart.. bara att peppa ju