Wednesday, December 12, 2007

En Trend...(?)

Har jag skapat någon slags trend ? Folk verkar ha anammat min lilla kampanj på msn för att visa att jag har en blogg så har jag skrivit min adress efter mitt namn och två av mina kära klasskompisar verkar ha börjat göra det efter jag haft det ett litet tag på msn. Kanske bara något jag fått för mig. Ett annat fenomen som jag fortfarande inte riktigt greppat är, varför folk väljer att prata med mig ? Asså de verkar ha lätt för att öppna upp sig och prata om saker som de inte vågar dela med sig till många andra ibland verkar jag vara den enda de kan vända sig till, hur kommer det sig ? Detta är inte bara nära vänner som gör detta, utan det kan vara personer som jag bara träffat fåtal gånger och helt plötsligt sitter de där och pratar om ganska djupa och ibland traumatiska upplevelser, antar att jag skall känna mig ärad eller hur man nu skall uttrycka sig och det är jag väl men jag förstår inte vad som gör mig så speciell, kan någon förklara ?

1 comment:

"Pooptroop" said...

hahaha det gäller ju att lansera sig själv