Friday, December 14, 2007

Vad Skall Jag Göra...?

Fan jag vet inte vad jag skall göra, jag måste sluta så jävla förlåtande och en sån sucker. Måste kunna sätta ner foten, det kan inte fortsätta hålla på som det gör för varken jag eller de andra personerna involverade kommer lära sig något om vi inte bryter mönster. Satte ner foten nu i alla fall, frågan är bara hur länge den står kvar. Förvånar mig inte om jag snart lyfter den igen, ursäktar mig och tar tio steg tillbaka.

Nä du har nog rätt, inget silverfat det är nog fan värre än det.







Varför är jag kvar ? Varför stannar jag ? Är det något slags slutgiltigt test ? När jag lärt mig stå upp emot dig så kan jag ta mig an vem som helst ? Något måste det vara för en vettig person hade draigt sig ur för länge sedan men jag är kvar och tycks följa dig i blindo. Förhoppningsvis så kommer vi båda få ut något av detta i slutändan, självklart är det viktiga att jag gör det. Jag har definitivt gjort mer än min bit i allt detta.





























* Kom Ihåg Mig Då...

No comments: