Wednesday, December 19, 2007

Jag Vet Inte Riktigt...

Dagens Nyheter:

"Homosexuella män kan få ge blod." - Svd.se, http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_702377.svd

Vet inte om jag skall vara ledsen eller glad. Asså jag förstår hur de tänker men vafan en som inte ligger med män som ligger med män kan väl också vara smittad, nu kanske man är en större riskgrupp men ändå... jag tror fan jag tar illa vid trots allt. Kan ju vara så att man som tjej ligger med en kille som i sin tur legat med en kille, hur fan skall hon veta det ? Ifall det råkar vara en one night stand så är det inte så jävla lätt att veta. De verkar dock vara påväg i rätt riktigt då de kollar upp ens sexvanor, jag menar bara för att jag är bi så behöver inte jag ligga runt en massa och vara oförsiktig, det kan man lika väl bara som en hetrosexuell tjej / kille eller whatever.

No comments: