Wednesday, December 12, 2007

IQ Lars...

Blev nyss klar med Illustrerad Vetenskaps webb-IQtest, http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html det ger en hint om hur man ligger antar jag och för att vara 04:00 på morgonen och man inte direkt är på topp så är väl 116 poäng inte så pjåkigt antar jag. Trodde jag skulle få sämre, så jag är glad antar jag. Har alltid haft en fruktan för sådana test då de egentligen skall gå på tid och jag tycker inte om att bli stressad, försökte faktiskt göra det så snabbt och trodde första delen till och med gick på tid så jag satt inte direkt och tänkte igenom det hela men fick fan bra resultat ändå. Frågan är bara ifall man vågar ge sig på ett riktigt test, skulle bli skit deppig ifall man får under detta resultat antar jag. Ser ju inte mig som värsta smarta personen men är väl inte helt jävla blåst heller.

No comments: