Saturday, January 12, 2008

Tycker Inte Om Mig Själv Ibland...

Varför låter jag folk sätta griller i mitt huvud ? Fan jag har gått och tittat ut genom mitt fönster för att se ifall min cykel står kvar eller inte, varför skall jag vara sån ? Fan blir den stulen så blir den, inte mycket mer med de, jag vill inte vara fördomsfull eller nåjig över något sådant fan ! Får lova mig själv att inte titta till cykeln förens jag skall använda den. Behöver dock se till att få den reparerad och frågan är vart man hittar en cykelstudio i Angered, om det nu finns någon. Funderar jag självklart också ifall jag skulle bli ripped-off eller inte, asså fan jag måste sluta vara så jävla inskränkt och få för mig saker. Jag trivs här och bott snart här i 4 månader och jag har inte hört eller sett ett skit, så sluta vara så jävla fördomsfull och sluta lyssna på alla som snackar massa skit.

No comments: