Tuesday, January 29, 2008

Allt Jag Vill Göra Är Att Sova (2)...

Asså jag är såå trött igår somnade jag kanske någon gång vid 11-tiden och gick upp tjugo över 5 och det överlever man liksom 6-6½ timme typ bara det att man jobbade ju sedan från 06.45 till (18.00) som döptes om till 22.00 och man kom i säng efter 23.30 och nu gick jag upp 04.00 och skall jobba 06.00 till (18.00) idag och jag kan tänka mig att den lär dra över på tiden den här dagen med. Det goa var igår var ju att jag var borta i 2½ timme för att jag var hos tandläkaren och frågade sedan en av de som har han om oss vad jag skulle skriva upp osv. men han sa att jag skulle skriva full tid för att han inte orkade fippla med det. Det sega med dagen var att det var ungefär 5 timmar av dagen sammanlagt som vi bara satt och väntade eller strosade runt i väntan på att få något att göra.

Kan säga att chocklad och cola konsumerars sådan här dagar om man skall kunna hålla igång, borde försökt fått i mig något mer i matväg igår sedan efter lunch men blidde ju änna inte riktigt så vilket gjorde en lite pömsig men det är bara att snyta sig och se till att man kommer in i matchen igen. Fyfan kommer vara såå trött imorgon men som tur är skall man till Trollhättan för skolinformation, när vet jag inte riktigt men det märker jag. Skall försöka höra av mig idag till de som skall upp dit och skolinformera.

No comments: