Friday, January 4, 2008

Optimism Lönar Sig Inte Alltid...

Asså jag blev tvungen att slå på datorn för att vänta ut min vän, min nyfunne vän som inte vaknat riktigt än. I all iver så försökte jag dra honom till liv men det gick fan inte, vi får helt enkelt vänta tills jag får upp ögona för min väns uppvaknande.

Ett slut resultat med mindre vikt bakom sig,
Ett brutet löfte,
Ett löfte som borde givits upp för länge sedan,
Kan inte hålla vid liv löften som jag i längden inte mår bra av,
Jag måste lära mig att ta avstånd,
Jag gör det nu,
Jag försöker,
Något hindrar mig dock men bara för stunden.
Jag fryser,
Jag är tillsynes naken,
Väntan är outhärdlig,
Jag vill bara få det överstökat.














*
Klockan Tre.


Överdrivet kort ? Kanske de men det skiter jag i, det växer ut. Det tog dock en stund att klippa sig och än är jag nog inte riktigt klart allt p.g.a. den jävla klipparen är uppladdningsbar och inte går att köra med sladd. Det visste jag självklart inte när jag började klippa och man fick sitta och vänta i över en timme för att kunna fortsätta klippa. Det som var det jobbiga i det hela att det sket sig när jag skulle bleka håret, vilket jag tycks lyckats ganska dåligt med de två senaste gångerna och så färgade jag håret svart i desperation och på den vägen är det. Nu slipper jag torka håret ett tag i alla fall.




*
Klockan Fem.