Sunday, January 27, 2008

Lite Trött Och Deppig...

Fan... jag är trött,
Jag är lite deppig,
Det enda jag verkligen vill göra är bara att få sova ut men vet inte om jag kommer sova natten igenom om jag går och lägger mig nu, klockan är inte ens nio. Jag sov lite inatt och var på dop halva dagen och slappade lite efter jag varit och handlat tog halva disken som nu växt igen tackvare att jag lagade mat som inte alls blev så bra som den brukar och det är väl den bidragande orsaken till deppet.

Behöver gå upp nollfyra:femtio imorgon för att ha lite tid på mig att fixa inför de kommande timmarna på dagen. Skall fixa med mat och lunch och dylikt, skall även ta mig till tandläkaren i Lerum osv. så det blir lite flängande och antagligen efter jobbet så skall jag dra till RFSL för någon liten get together kommer inte ihåg ifall jag lovade syrran och dra och simma imorgon efter jobbet också eller vad jag sa.

No comments: