Thursday, January 3, 2008

Tacos Är Min Grönsaksgruva Och Max Min Gudagåva...

- Tell ya soon...

Igår stod jag och gjorde värsta hopkoket, stekte upp champinjoner, majs, chili, zuccini, vitlök och paprika i en blandning av smör och olja samt att jag kryddade det hela med lite curry sen lät jag det stå och hålla sig varmt i en liten kastrull och stekte upp köttfärsen och slänge på lite ost på den också för att sen blanda ihop hela jävla skiten i en stor långpanna. Göttans blev det, lite starkt tror jag eller åtminstone för min del, får nog skippa chilin nästa gång. Detta lite hopkok från min sida har jag att tacka Max för som jag satt och diskuterade tacorecept halva nyårsnatten. Fast det bästa var nog fan att jag medvetet tuggade på zuccini förut inatt när jag tog mig lite nattsnack, inte att jag satt och knaprade på en hel jävla zuccini utan att jag medvetet fortsatte tugga på biten när jag väl satt ner tänderna i den. Förut brukade jag tugga försiktigt eller bara försöka svälja för att slippa göra det men detta är sannerligen ett steg framåt.

För er som inte vet så har jag typ fobi eller något åt de hållet för att just tugga på grönsaker.

No comments: