Friday, January 11, 2008

Duktig...?

Fan va jag känner duktig idag, det enda jag gjort förutom att gått upp är att diska, jag gick upp för 3 timmar sedan. Skall visserligen dra mig till RFSL snart och prata med de angående skolinformation hade varit skoj att börja igen och jag behöver sysselsätta mig lite. Fan jag undrar om jag ens kommer att skriva min sista tenta, förhoppningsvis kommer jag göra något ryck och helst snarast men vi får se vad som händer. Det är bara fredag, har massor av tid på mig, eller inte. Måste säga att jag får fan mer besökare på denna sida än jag trott, fast det kan i och för sig vara massa folk som bara råkar komma in och inte läser något, jaja skit samma.

Lite smått besviken på min senaste målning, det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Vet inte om det framgår att personen lyfter på någon form av en kjol för att leta efter sin katt där. Man vet fan aldrig, finns många ställen att leta på och ja det är ett roligt skämt.

No comments: