Thursday, January 10, 2008

Arbets[ledig]...

Jaha nästa veckan så var man väl arbetsledig, om jag inte lyckas roffa åt mig något tills dess. Borde verkligen dra till RFSL imorgon och höra för mig där och se ifall de inte behöver folk, åtminstone kan jag göra något under tiden. Så ifall någon har något åt mig så kan ni väl hojta till, jag behöver fan jobb. Satte mig och var duktigt och sökte lite jobb. I am so duktig...

Nu har jag fan sökt lite jobb, varit på en polare om att höra för sig på sitt jobb och allt bara flyter på. Jag är inte direkt oroad, förr eller senare kommer det dyka upp något, det kommer liksom lösa sig. Jag menar vem skulle inte vilja ha mig ? Måste säga att jag blev ganska trött av allt detta sökande, har fan ont i huvudet. Förhoppningsvis kommer man i säng tidigt så kanske man kan gå upp tidigt.

No comments: