Sunday, January 6, 2008

Då Var Det En Vecka Kvar...

Asså jag har en vecka kvar av skolan, jag skall lämnat in en tenta på måndag den 14:e helst innan klockan 12 och sen är slut på allt, schlutt... det sjuka är att jag bryr mig typ inte, den inställningen jag har eller tror jag har i alla fall är att det ordnar sig på ett eller annat sätt och jag vet inte hur bekväm jag är med den inställningen för jag har en lägenhet och jag behöver sysselsätta mig och få in pengar.

Jag har inte direkt sökt jobb och jag vet inte om jag skall fortsätta plugga och det jag gör åt den hela situationen är att jag lutar mig tillbaka och rycker lite lätt på axlarna. Frågan är då om detta bara är ett sinnestillstånd som håller i sig tills helgen och sen får man paniken översköljd över sig. Det sjuka är att jag tror jag är mer oroad över min inställning till det hela än just själva situationen i sig.

No comments: