Saturday, January 5, 2008

Lars Är Synonymt Med Duktigt...

För typ tredje dagen i rad är jag ute och går i drygt en timme, och förra veckan var jag även ute och sprang. Skulle inte vara helt fel om man fortsatte med detta, gör gott för kropp och själ. Vägde mig även imorse och då visade vågen bara 70.5 kg så det verkar fan vara påväg ner, förhoppningsvis tackvare mindre skräpmat och motion, gäller bara att köra på så kanske man börjar bli lite fit snart.


Barbra: I know aunty, im sorry. But honestly it was a mistake.
Erica: You don't hide five kilograms of marijuana in your suitcase by mistake.

//Erica och Barbra Davidson, Avsnitt 17


Jag är så jävla lyckad ibland, läser någons namn på min msn-lista där det står "Endelig helg igjen." och jag tänker, vafan det är väl inte helg nu igen ? Det var det ju tydligen, har sån jävla dålig koll ibland, det är fan riktigt illa. Damn, det var göttans att ta en dusch och det bästa är att man behöver inte ens torka håret för så fort man kommit ur duschen är det redan torrt, såå underbart.

No comments: