Thursday, January 3, 2008

Framtiden Väntar Människor...

Tolka överskriften hur ni vill, jag har ett problem. Klockan är strax tre och jag har fastnat i Dexter, inte världens bästa serie, är lite överskattad må jag säga men jag kan bara inte sluta titta, kan bara hoppas att den tar slut i säsong 2 och inte fortsätter.
Jag har lekt färdigt,
Jag tror ärligt talat jag väntar på att du skall stjälpa det hela,
Jag vet inte riktigt hur jag skulle få dig förstå ändå,
Jag menar du är ganska hopplös ibland,
Jag kan inte fortsätta förlåta och förtrycka,
Jag måste släppa taget och glömma,
Det är ganska stor chans att vi aldrig ses mer,
Det är helt och hållet [ditt] fel.

Det är inte så att bägaren runnit över,
Det är en jävla syndaflod,
Det blir förhoppningsvis bara ännu ett steg i rätt riktning,
Ett steg mot ett bättre liv,
Ett steg mot ett självsäkrare liv,
Ett steg mot ett lyckligare liv,
Ett steg mot [mitt] liv.
Det är synd att du inte läser denna blogg,
Det smärtade att få veta det,
Jag visste det men förblev naiv tills sanningsdagen.
Redan nu mår jag bättre,
Jag känner mig stolt,
Stolt över det jag förhoppningvis kommer lämna mig bakom,
På något sätt är det lite synd men det skiter jag i,
Min lycka går så jävla mycket före dig nu.

No comments: