Thursday, January 17, 2008

Död Åt Gipsväggarna...

Jag har fan fått en ny förstaplacering på min lista, det är personen som uppfann gipsväggarna, detta djäulskap som är helt värdelöst. Vad är det för fel på betong eller trä som går att borra i, fan jävla skiten smulas bara sönder och man måste ha speciella skruvar för att kunna sätta upp något det är ju bara så jävla löjligt. Tack vare de jävla väggarna jag har i min lägenhet så blev det lite svårare att sätta upp en tavla än jag tänkt, som tur var kom jag mitt på en regel och lyckades lösa situationen men ändå, fanskap !





Fan va jobbigt det var med att sätta upp en tavla på en betong vägg, jag tog mig en krok för
betongväggar spikade in den och vips så kunde jag hänga upp min tavla. Var självklart tvungen att mäta ut lite så den skulle hänga rätt.


1 comment: