Sunday, January 6, 2008

Är Man Inte Konsekvent Så Faller Man Dit...

Folk frågar om jag inte kan böja lite på reglerna och bara göra undantag för denna gången men det funkar inte så, gjorde ett undantag för jag kände och ville det men annars så måste man fan hålla på sig annars fallerar hela jävla systemet. Det är ganska otroligt att jag först och främst inte tog med mig något att dricka eller fixade något när jag skulle till Lerum igår, jag hade trots allt lite hemma men jag sket i det och sen när alla drog till Le Rum för att dränka sina sorger så drack jag inget heller. Jag stod på mig och sa som det var att jag körde en vit månad och hade det varit för något år sedan hade jag säkert druckit ett par öl och kanske dragit ut med de som drog in till stan men inte denna gången. Blir folk griniga och lipar över det så får det stå för de, jag tänker inte ge vika nu när jag är på så god väg att börja bygga upp ett självförtroende och självkontroll. Tycker ni inte om att jag säger nej så fakk you.

No comments: