Thursday, January 17, 2008

Fitta...

En efter en hör folk av sig och säger att de inte kan komma till inflyttningsfesten på lördag, alla tycks ha något bättre för sig än att dyka upp hit. Åtminstone har de vett nog att höra av sig och säga att det inte kommer i alla fall jämfört med förra gången. Visst verkar de flesta ha ganska legitima skäl att inte dyka upp så skall väl inte vara grinig över det och dessutom skall jag väl bara vara lite glad att det inte blir så många trots allt för det hade blivit en jävla massa folk annars. Det största problemet är väl att det är folk som jag verkligen vill skall komma hit som inte kan. Får väl bara göra det bästa av situationen och uppskatta de som väl dyker upp.

De bra saker som skett idag är att jag har spikat fast min tpkabel så att man slipper snubbla över den ifall man går igenom hallen, jag har mailat Filmvetenskapen och sagt att jag inte tar platsen samt att Victor ringde och gav mig jobb på Svenska Mässan, typ samma sak som förra gången dock är det 7-20 men det är bara bita ihop, fixa sig bra lurar, klä sig varmt och hoppas på att man får mer. Dock var det samma dag som jag skulle haka på Skolinformationen så det var ju jävligt segt men detta går före om jag kan lyckas få in foten lite mer dessutom ger det mer pengar osv. så jag blir ju tvungen att välja detta.

Måste fan rycka upp mig lite, kan inte sitta här och deppa hela jävla dagen. Borde gå ut och gå.

No comments: