Thursday, January 31, 2008

Allt Jag Vill Göra Är Att Sova (3)...

Min prioritering kring sömn verkar ju inte varit den bästa den här veckan men förhoppningsvis så kommer jag få sova bra mycket mer de kommande dagarna, skall ju ner till Kalmar och träffa Sanna så inget upp mellan klockan fyra och halv sju för att kunna ta sig iväg till jobbet, man kan praktiskt taget vältra sig i sömn vilket verkligen kommer kännas som en jävla lättnad jämfört med veckan som varit.

Tror det kommer bli skönt faktiskt att jobba som hissvakt idag med tanke på att jag slipper då utföra allt för mycket fysiskt arbete vilket jag gjort jävligt mycket det senaste. Åtminstone mer än vad jag brukar vara van vid, länge sedan jag jobbade så mycket och så fysiskt, påminner mig lite om Lumpen. Just för de långa dagarna och det fysiska arbete man gör, fast nu tjänar man gött med pengar istället.

No comments: