Thursday, January 24, 2008

Jobb, Jobb, Jobb...

Fan va göttans ! Jag får mer jobb på Svenska Mässan skall jobba måndag-onsdag, måndag & tisdag jobbar jag nollsex:fyrtiofem till arton:nollnoll skall även till tandlären på måndag men jobbar bara innan och efter och på onsdag skall jag jobba från nollåtta:nollnoll till arton:nollnoll. Det goaste är att dessa dagar samt de två jag jobbade denna veckan kommer nog kunna täcka min del av hyran och nog fan lite till om jag räknat helt rätt. För jag räknade på 35% i skatt och jag borde då få ut ca 4100 kr netto för dessa fem dagar.

De var ju nöjda med mitt jobb i förrgår på Mässan så det är ju lovande, bara att hålla igång och fortsätta göra de nöjda så kanske man får mer och mer. Jag behöver pengar fan. Shit det var små panik när jag inser att jag dubbelbokat mig med RFSL och Mässan, nu kunde jag inte likaväl dumpa RFSL igen så jag fick ringa och säga att jag inte kunde jobba onsdagen men då kunde jag ju vips på torsdagen och den var fortfarande ledig så det löste sig jävligt bra, samma tid. Kommer fan bli stormrik nu med allt jobb.

No comments: