Sunday, January 27, 2008

Allt Jag Vill Göra Är Att Sova...

Jag vill horribelt mörda dig men du förstår inte de för du hör inte,
Du förstår inte det för du är så tycks inte ha något slags vett,
Varför jag inte gör mer för att få dig förstå är bortom allt annat,
Jag vill ta ditt liv och sen återgå till att försöka sova igen,
Hade jag varit piggare hade jag tagit mitt liv också för jag kan inte fortsätta så här,
Jag vill ha ett nervsammanbrott men det har jag inte tid eller råd med.

Ibland förstår jag bara inte hur folk tänker,
Vad fan det är egentligen de hör med.

Jag går mig på nerverna för jag aldrig säger något,
Du går mig på nerverna för du hör fan aldrig något.

Jag kan inte fortsätta så här,
Jag har sagt till en gång,
Uppenbarligen hörde du inte,
En andra gång var lika otänkbart som den första vilket var ett mirakel.

Jag vet inte vem jag hatar mer just nu,
Om det är dig för att du inte har folkvett nog och är helt jävla döv,
Eller mig för att jag bara håller käft och försöker tiga ihjäl problem.

Är du helt fucking jävla tappad ?!
-20 stod stereon på,
När jag är själv och tittar på en dvd så brukar jag ha runt -45 lite mindre ibland max -40,
Det är dubbelt så högt och det är sent,
Jag sa jag var trött och skulle snart sova,
Jag bad dig även sänka men det missade tydligen du,
Som tur var det en kort film,
Klockan är snart halv elva,
Det är bara 1½ timme senare än jag planerat att sova.

No comments: