Sunday, February 17, 2008

Varför Lär Man Sig Aldrig...?

Jävla fitta, blir såå trött. Lyckas ännu en gång tappa ett smycke, min lilla flesh tunnel ramlade ur någon gång medan jag stod och röjde loss på Absynth vilket suger för den lilla plastbiten kostar mig några kronor och det är fan inte första gången jag tappar den eller något annat smycke heller för den delen. Verkligen synd att ingen annan hängde med, lite trist att vara där själv dock har jag mig själv att skylla då jag skickade hem Amanda men hon behövde fan hem och sova och Klara var sjuk och Olof var väl krasslig han med.

Något som sög också var att jag kom dit lite halv sent och var ganska av när jag kom dit men jag hade fan lovat att komma och kunde liksom inte bara vända i dörren heller men var nog mest att jag var seg och trött samt att det inte fanns någon där som man kände men men sånt är livet. Jag hade ju velat vara mer på men tyvärr går det inte alltid att vara de.

No comments: