Saturday, February 16, 2008

Men Det Är Lugnt...

Asså måste erkänna att i söndags, tror jag det var eller om det var i lördags, jobbade på söndagen så då kan det inte ha varit. Då var jag jävligt taggad på att röka igen och försöka fixa ihop lite folk redan på måndagen eller något i den stilen och sen blev det flyttat till helgen men så kände jag bara inte för det överhuvudtaget och det stagnerade lite. Helgen är nu här och möjligheten fanns verkligen framför mig men jag hade redan bestämt mig under veckan att skulle det bli något så var jag en som inte skulle röka. Visst kände mig lite små sugen men jag hade som sagt redan bestämt mig för att inte röka på och så skulle det förbli, dock så köpte jag mig massa choklad, chips, cola och en kebab tallrick så min ekonomi lär må så där just nu och jag borde verkligen få utöva lite mer självkontroll på det området.

I övrigt gick det bra, kände mig inte lika delaktig trots att jag nog ändå var den som var
mest delaktig eller hur man skall uttrycka sig, jag var ju trots allt den som höll mig nykter eller vafan det heter. Senare idag skall det vara förfest inför kvällens Absynth, är inte alls sugen på att förfesta och med de menar jag att jag inte är sugen på att dricka dock sitter jag gärna med innan och drar igång stämningen. Verkligen inte sugen på att dricka så det blir att försöka hålla sig till vatten. Fan att folk alltid skall dra på en drickor, jag ville ha vatten förut idag när jag käkade lunch / middag på ett kafé och självklart ingår drickan i lunchen då klockan var innan 3 typ eller fan den var så jag blir ju pålurad en cola men tog dock bara en liten. Försöker trots allt vara duktig, lyckas inte alltid.

No comments: