Saturday, February 23, 2008

Random...

Hände mig en så osvensk grej idag, någon helt random började prata med mig på Alingsåspendeln. Jag satt och lyssnade på musik och lade väl märket att någon tjej satte sig sätet brevid de sätet jag satt på så det var liksom ett säte mellan oss och hon kände uppenbarligen personen mittemot, hon kändes lite bekant men tror inte jag har träffat henne innan. Efter vi typ åkt förbi Partille så ser jag att en hand viftar framför mitt ansikte och jag märker att människan har försökt få kontakt med mig en liten stund innan dess, tar av mig lurarna för att se vad hon vill. Hon börjar fråga om min piercing i näsan och ifall det gjorde ont när jag tog den, hon har en likadan och hon tyckte det inte gjorde särskilt ont men hennes polare tyckte de och hon ville bara höra vad jag tyckte om att pierca mig där för att se ifall hon bara hade en hög smärttröskel eller inte. Vi satt och snackade lite skit bara under resans gång och det var allmänt trevligt, jävligt oväntat för att vara i detta land vi kallar för Sverige men oerhört uppskattat. Alltid skoj att sitta och prata piercingar and what not...

Efter lite eftersökande och pratandes med John så lyckas jag lokalisera RebeccaHelgon eller åtminstone tror jag det, skrev i hennes gästbok så får man se ifall hon svarar. Är ganska säker på att det är hon p.g.a. hennes presentations bild.

2 comments:

"Pooptroop" said...

Men visst är det underbart när det händer?

Tomten0 said...

Ja verkligen :) Hon svarade dessutom och det var hon. Yäj