Monday, February 18, 2008

50, And Still Behind...

Jag har fan lite problem med att min kära f.d. klasskamrat Thimmy, also known as Poop har mer blogginlägg än mig denna månaden, visserligen är inte februari slut men ändå. Det har stört mig ända sedan jag insåg att han hade gått om mig. För de som är lite tröga och inte klickat på länken ovan så är adressen här, http://pooptroop.blogspot.com/ trots detta inlägg så ligger jag hela fyra inlägg efter och då kommer jag och han ändå bara vara på delad plats. Jag vet, jag har ett stort problem men jag är en tävlingsmänniska och så är det bara.

Det är inte så att jag tänker skriva massa bogus inlägg bara för att ta täten eller något, det skulle ju självklart vara fusk och inget annat. Om det något jag är förutom massor av snäll så är det fan ärlig, jag fuskar inte för sånt gör man bara inte, det är bara dålig sportsmanship och inget annat. Huruvida Thimmy är medveten om att (vi) tävlar eller inte vet jag ej, lär väl visa sig förr eller senare.

No comments: