Wednesday, February 27, 2008

Filmfestival...

Shit nu har jag skapat mig ytterligare en film som heter Disken Var Inte Min och namnet säger ganska mycket sig självt vad den handlar om. Nu har jag tre stycken filmer, skall ta med den lilla snuttisen när jag möblerar om mitt rum tror jag. Jag har även fått in ett bidrag från Thimmi, det är ett så jävla roligt klipp så det finns fan inte, hoppas han gör mer sånna. Jag hoppas ni kommer med förslag på namn till Filmfestivalen jag har inga på lager och behöver fan ett. Dessutom funderar jag på att ta en liten inträdesavgift för folk som kommer och tittar så man kan ha en liten mindre prisutdelning för bästa film. Tankar och åsikter bitte. Thimmi tyckte faktistk att min Taking A Bath, and I quote: "En riktigt juste konstfilm, klassisk artfilm ju." - Vilket gjorde mig väldigt glad när jag läste detta. Jag hade ju inte direkt några intentioner med denna film utan försökte bara vara kreativ och inget mer. Ja, jag råkade ge han filmen. Tänker fortfarnade inte lägga upp de på nätet för de skulle ta för mycket plats, vill ni ha de får ni fråga.

* Spela Då För Fan...

No comments: