Tuesday, February 5, 2008

Min Mun Är Så Misshandlad...

Jag har varit hos tandläkaren igen och denna gång blev det till att öppna upp ena framtanden och rensa bort i själva tanden för att sedan om ca en månad rotfylla den om jag förstått det hela rätt. Började även med att bleka min andra tand och skall tillbaka nästa vecka för att göra det igen. Asså det är inte så farligt med sprutor och så när man väl tar de, det är värre när bedövningen väl släpper och jag kan säga att det är fan inte behagligt någonstans. Det spänner och har sig, jobbigt som fan.
Cat Rapes Dog - Event Horizon

My personality's a singularity
Infinitely curved in space and time
I have no opinions of my own
Which makes me hard, hard to define
I'm like a blank piece of paper
Like a formatted disk
I say what people wanna hear
I don't think, I just exist
(Like I was)
Trapped behind the event horizon
of a black hole
Nothing seems to escape from me,
I keep it all inside
Faking all emotions
And all orgasms too
I didn't mean a word of it
When I said "I love you"
Living a 2-dimensional life
Don't see the need for a third
Like I was trapped behind ...
The mass of my locked-up feelings
Grew beyond Chandrasekhar's limit
My mind collapsed in on itself
Got a head-ache that's truly infinite
My personality's a singularity
Infinity curved in space and time
Forever lost in myself
To a volume of zero confined
Like I was trapped behind ...
[68.9]

No comments: