Sunday, February 24, 2008

Sambo, More Like Funbo...

Asså fan varit en sån jävla bra dag idag, vaknade runt 10-tiden och gick upp, käkade och allt sånt man gör på morgonen för att sedan börja förbereda mig inför simmningen med syrran och frågar Nicklas min kära Sambo om han inte skall haka på och simma lite vilket han tänder till på och verkar värsta taggad. Så vi drar ner till Valhalla simmar med Solveig i hela 40 min för att sen sitta och tjöta lite i bastun, jag och Nicklas sen så går vi från Valhalla till Nordstan och käkar lite lunch, drar hem spelar Super Mario Bros. 3 på mitt hyffsat nyinförskaffade NES, lagar senare lite mat och spelar vidare. Har varit en sån sjukt bra dag och man har bara varit på topphumör hela dagen. Är riktigt jävla glad att jag valde att flytta ihop med Nicklas, det funkar så jävla bra och vi har fan riktigt skoj när vi väl umgås (Nicklas jobbar, en del). Vilket vi typ inte riktigt gjort förens nu, vilket jag precis insåg.

Skall nog försöka komma mig i sängs för jag är riktigt trött och jag behöver få i mig lite sömn tills imorgon då jag kommer att sälja min själ till självaste Djävulen av arbetsgivare, Telemarketing. Victor var snäll och skulle höra med Focus ifall de hade något i veckan.

Nu Lyssnar Jag På: Tyske Ludder - Schreie

No comments: