Thursday, February 28, 2008

Pust...

Varför måste allt vara så jobbigt ? Usch...

Jag satt nyss i typ 5-10 minuter och försökte betala för en festivalbiljett ner till With Full Force. Kostade mig närmare 800 kr för tre dagar, sen måste jag ta mig ner dit på något jävla vänster. Jag har inte löst detta än men det blir säkert bra, för det enda jag vet är att jag Måste se Ministry. Frågan är bara ifall jag får med mig någon, jag tror inte det men jag hoppas att min bror hänger med.

...mycket senare, håller på att försöka fixa flyg ner dit nu. Det kommer bli dyrt men det kommer förhoppningsvis bli värt det och jag betalar allt nu så det känns inte så farligt när jag väl är där. Jag har precis lagt ut 2528 kr för allt detta. I am a crazy and impulsive man.
Det är ju inte själva summan för varken flygbiljetten eller biljetten för festivalen som är det jobbiga, det är ganska rimliga priser men det blir ju en del pengar när man lägger ihop det men men nu är det betalat så jag behöver inte bry mig mer om det låtsas vi.

Det var ju inte riktigt bara detta som varit jobbigt idag, det har även varit papper som skall in till Alfa-Kassan. Massa saker man inte förstår sig på och papper som skall till ens jobb och fyllas i där och sen skickas iväg, bara så jävla bökigt och jobbigt. Förhoppningsvis får jag inskickat 3 saker imorgon men det två arbetsgivarintygen lär knappast komma in idag och de inte är rikitgt effektiva.

Gjorde en smart grej nu eller hoppas jag i alla fall, jag skrev på Helgon att jag är ensam och skall dra ner till
With Full Force själv och hoppades på att några mer skulle dit så man kunde hänga med de. Får se ifall folk nappar, det hade varit gött att slippa åka Helt själv.

No comments: