Friday, February 15, 2008

Arvika Eller WFF I Leipzig...

Jävla FittArvika bara på grund av att de var tvungen att bitcha sig och ändra datum så kommer jag nog missa Arvika just för att jag vill se Ministry och allt hade blivit bra om jag inte dratt till USA så kunde jag åkt och sett de på Sweden Rock eller i Oslo men eftersom jag är bort rest de datumen de skall spela på dessa ställen får det bli att åka till LeipzigWith Full Force för de var den billigaste festivalen som Ministry skall spela på. Kostar ca 660 kr för 3 dagar och brorsan hänger nog på och verkar som om Victor var sugen också. Enda som skulle få mig att dra till Arvika är ifall Ministry skulle spela där, det gör ont att erkänna det men så ligger det till.

Det fittiga är att jag säkert kommer att missa massa nice band och en värsta bra festival men det är inte mitt fel utan Arvikas om de skall bitcha sig och flytta bak sina datum en vecka så får de fan räkna med att folk inte kan komma och det gör mig riktigt sur. De säger att de skall kunna boka större band tack vare detta men frågan är ju då - Är Det Verkligen Värt Det ?

No comments: