Monday, February 18, 2008

Nästa Tatuering...?











Blir detta min nästa tatuering ? Om det går vilket jag är tvivelaktig till vill jag ha hela Norge på min högerarm och då skall Svalbard var precis nedaför axeln och så skall ryggen ligga in mot kroppen. Vet dock inte ifall detta kommer vara möjligt då det finns risk att det blir för plottrigt. Funderar på att fylla i hela som man ser på den lilla kartan. Någon som har några förslag på hur jag skall göra den ? Får den inte plats på höger arm så kommer jag ta den på höger skuldra. Borde jag märka ut Oslo ? Kom med tankar och idéer och synpunkter är ni snälla.

4 comments:

"Pooptroop" said...

Hmm, jag anser att en tatuering är en personlig sak, så tänk igenom den hellre själv noga och bestäm dig till hundra procent. Men eftersom detta inte är vad du vill höra så anser jag att du ska ha den ifylld med svart, precis som den lilla bilden...

PantaRei said...

Jag tycker du ska försöka photoshopa den lite så det ser mer ut som en elgura samtidigt.. panta style :)

Tomten0 said...

Ah asså denna tåls ju att tänkas på, det kan bli en ganska stor sak och det handlar ju om att jag vill visa mitt Norska arv eller hur man skall säga. Är ju halvnorsk liksom och släkten bor kring Oslotrakten.

Tack för kommentarerna !

Anonymous said...

Hrms. det tog mig någon sekund att fatta att det var norge och inte en konstigt födelsemärke. det är ju självklart upp till dig. varför just norge btw?

ja just det, märka ut oslo förstör kanske? efrtetersom det är svalbard du vill framföra på nåt sätt?