Thursday, February 14, 2008

Bokhyllsfitta...

Asså blir så jävla förbannad, inget går min väg med den här jävla bokhyllan och mitt byggeri i den. Nu var pappa så snäll att han skulle komma hit och kapa till hyllplanen som var för breda, det visade sig också att de var för djupa vilket jag inte haft en tanke på att kolla och eftersom han ändå skulle ut på Hisingen skulle vi lika väl kunna svänga förbi IKEA på vägen tillbaka. Väl inne i på IKEA så går vi och letar efter hyllplanet vi skall ha för att få reda på att den bokhyllan med de måtten jag har, har gått ut.

Började fundera på ifall jag skulle orka köpa en ny bokhylla men den skulle ju då inte matcha den gamla och det skulle sett fult ut bara, det blev bara till att åka hem och kapa till hyllorna trots allt. Detta gick väldigt smidigt och jag blev nöjd och glader, pappa åkte hem. Jag började pilla och sätta i hyllorna och märker att jag blir tvungen att borra ännu en gång för att få den höjd jag vill ha på hyllplanenen, bara det att mitten hyllan sitter ju fast och går inte att flytta på för att inte sidorna skall rasera och skulle jag väl sätta i en hylla på den höjden jag vill ha ovanför den fasta hyllan skulle det bara bli typ 10 cm eller något mellan de två hyllorna. Fick åtminstone plats med alla bra dvdfilmer och funderar på om jag skall börja borra och ha mig i den andra bokhyllan för att kunna få plats med mer dvdfilmer.

Varför måste allt alltid motarbeta mig ?

No comments: