Monday, February 11, 2008

Korsvägen...

Det är helt seriöst de senaste veckorna nu som jag verkligen lärt mig komma ihåg att Korsvägen heter Korsvägen, jag har haft såå jävla svårt för att komma ihåg vad det heter och trots att jag behövt ta mig dig ex. antal gånger i livet så kom jag aldrig ihåg vafan stället hette. Nu kan jag fortfarande tveka lite ibland men det kommer ganska fort till mig om man jämför med förr i tiden.

Idag skall jag jobba, nollåtta:nollnoll till frågetecken:frågetecken. Skulle kunna tippa på kanske att vi står till arton:nollnoll och jag hoppas väl det också men risken finns att det blir längre. Man vet när man börjar på de här jobben på Svenska Mässan sen är allt ganska ovisst, hur mycket faktiskt jobbande man gör, hur mycket dötid det blir, vad ens uppgifter egentligen blir men jag gillar det och trivs. Inväntar bara att klockan skall bli tillräckligt mycke så att jag kan bege mig till hållplatsen och ta 8:an till Korsvägen, den går arton över.

No comments: