Sunday, April 20, 2008

Weightloss 4000...

Det verkar som om jag åtminstone ser resultat på att jag sliter ut mig, väger fan bara 66,1 kg. Känner mig inte särskilt vältränad men kanske bara att muskler har försvunnit, vem vet. Skönt att man gått ner ett par kilo sedan i höstas, lite drygt 7-8 kg som jag lyckats bli av med på ett eller annat sätt. Vill börja simma igen, har fan inte simmat på cirka två månader på grund av min jävla fot.

- Tar man inte ut sig på jobbet, tar man ut sig på andra sätt.

Appropå min fot så skulle jag varit iväg och tränat med mitt korplag men eftersom jag ändå kände av foten så jävla väl förut idag så vågar jag fan inte, överväger starkt att gå till Axess Akuten för att kolla upp foten igen. För visst har den blivit mycket bättre men det är långt ifrån bra, för jag får känningar i den ibland och jag är fan övertygad att det är något mer än bara en inflammation.

Visserligen drar jag dit imorgon så känns det lite taskigt gentemot min mor som trots allt fyller 55 imorgon, till mitt försvar så gör inte jag något direkt så har jag för vana av att dra på det och det är inte så att man inte kan komma förbi en annan dag och jag har fortfarande inte köpt något åt henne. Jag vet inte vad hon vill ha, visserligen har jag inte frågat heller så, ah...


Är fan jätte Trött, ändå så sov jag nu när jag kom hem från typ tolv till fyra och trodde klockan var närmare sju när jag vaknade. Jag behöver en lugn vecka och helg där jag bara fokuserar på att komma i säng tid och inte gör något annat än att jobba, äta och sova, bara så jag kommer in i någon slags rytm för som det har varit nu så har man bara haft för sig galenskaper hela tiden.

Det jag behöver göra nu är att ta på mig lite kläder,
Äta lite till ? Dricka kanske... (mitt huvud värker)
Gå till ICA och handla lite mat och dylikt,
Plugga, jobbet skäller på mig annars.

Jävla kuk (för variationens skull) !
Jag kommer ständigt på mig själv att jag har glömt av saker,
Det är så fruktansvärt irriterande,
Jag hatar mig själv för det.


Det som är fult nu är att min lilla poll som varit stäng ganska länge nu börjar bli aktiv (nej men något) för mitt skägg har börjat växa ut igen, fan är det för jävla ord jag söker egentligen. Jag kom på det och det var i alla fall något på [a]ktuell.

- Tys(k)t Massmord...
- Under Görans Banderoller Solar Jag.
- Sockarna Jag Slängt Har Inte Återvänt.

No comments: