Wednesday, April 9, 2008

Bara Mest Trött...

Fan det är segt att jobba på två olika jobb varje dag under en vecka, särskilt när man är lite småförkyld och känner sig allmänt dassig. Det blir knappast lättare att motivera sig heller när man behöver byta projekt de sista 5 passen man jobbar, enda jag kan hoppas på är att Focus har skickat nya och uppdaterade listor till oss så vi kan sitta på det igen. Skall ju försöka styra upp någon slags fest på lördag och just nu så känner jag bara att jag vill vara hemma och ta det lugnt och invänta min förkylning och hoppas på att den beger sig iväg snart. Känns bara som jag verkligen har bra mycket viktigare saker att tänka på än någon liten social sammanträff här i vår lilla lägenhet.

Som tur är så är jag ledig mellan nollnio:trettio och sjutton:trettio idag så jag jobbar inte hela dagen idag och det är fan jävligt tur för jag behöver fixa lite saker och är behov av en liten paus. Imorgon blir inte så jätte farligt heller då jobbar jag nollåtta:femton till femton:femtio dock får jag något längre på fredag då jag jobbar från nollsex:fyrtiofem till nitton:nollnoll.

No comments: