Tuesday, April 15, 2008

Lyckan Är Fan Total...

Asså jag klev ur min chef, Henriks bil och bara kände hur jävla lycklig jag var över att jobbdagen var slut. Imorse var jag skitstressad över allt och inget, på jobbet blev det lite små stressigt till en början och sen när jag var klar så känner jag bara hur jävla bra jag har det på jobbet egentligen. Jag är bara överlycklig över att jag har så bra jobbarkompisar, en chef och bara allt är nice som fan. Hade personalmöte efter stängning och vi börjar med att käka lite kinamat, asså det finns inte ord för hur grymt detta jobbet kan bli. Det är bara att köra på.





* Mitt Hjärta Bultar För BYGGmax.

2 comments:

Sys said...

Det låter som ett helt underbart personalmöte =) Is there room for one more next time =P

Anonymous said...

hahahaha du är fan grym!
love u brotha