Monday, April 21, 2008

Stressad, Frågetecken (Numero Uno Dag 1)...

Du kände att nu var verkligen rätt läge att kläcka ur dig det ?
Fan jag hatar dig så mycket just nu,
Du bidrar till min stress.
Kan inte bara alla lämna mig ifred för en stund ?

Så jävla mycket att göra,
Så lite lite tid att göra det på,
Jag vill bara jobba och ha ett rullande schema,
Är det så mycket begärt ?
- Sorry Sys, jag jobbar hela dagen.

Som tur är så är det inte lika farligt när jag väl kommer till jobbet men nu innan är det en jävla vånda, ville verkligen bara gå och lägga mig nyss. Hade ju planer på att möjligtvis ta mig till Axess Akuten idag efter jobbet men det får nog vänta, hade 7 tabletter kvar och tänkte att jag knaprar slut på de och ser sen ifall det blir något bättre. Får se ifall jag orkar ta mig ut till Lerum, är ganska trött just nu och lär knappast vara piggare efter jobbet plus att jag har en del att plugg, dock fyller ju min kära mor 55 men jag vet inte om jag pallar att ta mig ut dit. Är fan tillräckligt jävla slutkörd fysiskt och psykiskt som det är känner jag.

Någon jävla gång måste det ta slut, får väl lova mig själv att denna veckan skall jag bara stanna hemma och inte flänga någon extra stans, bara vara hemma och göra det som är nödvändigt, vila upp mig. Vill möjligtvis någon enstaka själ titta förbi kanske kanske de kan göra de men denna veckan måste det fan vara Numero Uno som gäller.

No comments: