Friday, April 18, 2008

El ByggMaxo...

Fan jag är lite trött känner jag, får ju delvis skylla mig själv för att jag gick och la mig tolv och sedan gick upp fem timmar senare men jag hade fan svårt att somna också vilket var ganska jobbigt. Vet i och för sig inte hur länge jag låg vaken, antagligen inte så jätte länge men det är alltid ganska jobbigt oavsett att inte kunna somna, det blir en grej av det. Sa ju till Henrik, min chef att jag skulle dyka upp lite tidigare idag än jag gjorde förra gången jag kom till jobbet men jag kände att komma dit nollsex:elva när vi börjar nollsex:fyrtiofem kanske var lite i överkant. Får se om han är förstående, asså jag hade väl kunnat komma då om jag visste att jag kunde komma in men eftersom jag inte riktigt vet när de brukar vara där så är jag inte så keen på att stå ute i drygt en halvtimme innan någon dyker upp.

Jobbar till två idag och sen blir det väl kanske att svänga hem en kort stund för att sedan ta sig in till stan och träffa Jasmine och ta en fika eller något, jag har lärt känna henne över nätet och hon skall ner till Götet för att fira en kompis som fyller år. Kanske det kan bli resterande Twin Peaks och filmen imorgon ifall Charles har tid, har ju inte särskilt mycket kvar att se. Det är väl typ fyra avsnitt kvar.

No comments: