Thursday, April 17, 2008

Förslappad & Resecentrum...

Det blev fan en stund jag var ute trots allt, nästan två timmar. Har inte tittat på de bilder och filmer jag tagit än men får göra det vid senare tillfälle. Jag skulle ju vara duktig efter jag varit ute också men jag kände att jag blev oerhört förslappad när jag kom in igen. Måste fan städa upp och diska lite innan Charles kommer för det ser så jävla nasty ut i köket.

Satt och läste spänt om planerna för Lerums Nya Resecentrum och de fanns fyra förslag och jag tyckte så här:

* Abako - Lät trevligt men var inte super snyggt.
*
Kanozi - ...
*
Sweco FFNS - Var det mest stilrena och snyggaste av de fyra.
*
White - Tilltalar mig mest för planerna för en skatepark.




Får se vad de bygger och hur de tänkt att satsa, hoppas det kommer att se ut som Swecos biddrag och ha det som White hade planerat att ha som till exempel en Skateboardpark ovan på taket, hur jävla fett hade inte det varit liksom ?

No comments: