Monday, April 28, 2008

Jag Vill Bara...

Angående min genderfucking så kan jag väl bara mest konstatera ett par saker för att dra det hel i korthet.

Jag är en biologisk man,
Jag anser att mitt mentala kön stämmer överens med mitt kroppsliga,
Jag har under ett längre tag (vet ej hur länge) funderat på att bära kjol av något slag,
Jag
har under ett längre tag kännt att det finns mer att hämta och utforska när det gäller mitt könsuttryck,
Jag anser det är fel att jag som man inte får ha på mig kvinnliga könsmarkerade kläder när det funkar andra hållet,
Jag är ute efter att finna mig själv,
Jag är ute efter att provocera,
Jag är ute efter att få folk att tänka efter,
Jag vill bara kunna ha friheten att göra vafan jag vill utan att det skall upplevas konstigt, udda, onaturligt,
Jag vill bara vara den jag är,
Jag vill bara vara den jag alltid varit,
Jag vill bara vara den jag blir i framtiden.

No comments: