Sunday, April 6, 2008

(Sjuk)...

Tror jag börjar bli förkyld eller dylikt, när jag vaknade upp imorse hade jag ont i halsen och var riktigt jävla hängig och det är fan inte bättre nu. Visserligen är det inte så farligt med halsen men jag orkar typ inte göra något. Det jobbiga är att jag måste till Solveig och dumpa mina föräldrars bil och sen väntar typ 40-50 min lång hemfärd på vagnen, vilket suger ganska brutalt.
- TV's not working, go to a freinds house.
| tror jag håller på att spara skägg igen |

Satt och dividerade lite fram och tillbaka på min nya undertext till min blogg, om det står "Angered Är Den Nya Nordpolen" borde det väl mer syfta till Nordpolen som en mer faktiskt plats och det känns som om man försöker påstå att det har blivit kallt här. Om man istället skriver "Angered Är Det Nya Nordpolen" så känns det mer som om man syftar till mer Nordpolen som Tomtens hem och a frame of mind eller är jag helt ute och snurrar ? Hjälp mig någon, jag och grammatik går inte riktigt ihop.

No comments: