Thursday, April 17, 2008

Försöker Vara Lite Duktig...

Jag tänkte försöka vara duktig idag eftersom Sevvan inte ville ha mig provjobbandes idag p.g.a. något strul. Duktigt tar jag mig upp vid tolvtiden men det är lugnt för jag har deklarerat, tagit mig ett bad och nu är klockan halv 3 och jag skall faktiskt gå ut och ta mig en prommenad och sen hade jag tänkt att försöka ta tag i den disk som står i köket och kanske städa lite också, finns en hel jävla del att ta i tu med. Sys lilla dotter Vanja är fan redan ett halvår och jag hade först tänkt att åka dit idag men eftersom jag börjar kvart i 7 imorgon så kände jag att det skulle bli så jävla tight men nu har jag ju tid men känner att jag borde ta tag i en del saker hemma annars blir det fan aldrig av. Får hoppas att lillgrodan kan förlåta mig, eller snarare hennes mor men får lova att komma upp en annan dag istället.
//Gick Ut...

1 comment:

Sys said...

Lillgrodan sover nu. Självklart förlåter både hon och storgrodan dig =) Vet ju hur skönt det är att ha en inte-göra-särskilt-mycket-dag. Inträffar ju inte allt för ofta som det ser ut nu...