Friday, April 4, 2008

Lite Stressad (Lite Jobbigt)...

Usch... jag drar iväg till Köpenhamn väldigt strax och skall se Portishead samt Carl Craig i Malmö, efter helgen så väntar en fullspäckad vecka med tre olika jobb. Jag har sagt upp mig på Teleperformance Nordic igår eftersom jag har fått jobb på Byggmax, lite synd för att det började bli lite ball att jobba med Sarah och Julia (tror jag det är) ahh shit jag och mitt minne, hur som helst skall Sarah sluta snart men ändå det var en liten klick människor man börjat lära känna och de är sköna och det blir trist att inte sitta och snacka skit med de längre men får väl hoppas att man kanske kan hänga utanför jobbet istället, eller något.

Fan det är så mycket som måste planeras, fixas och donas med och det är smått stressande. Asså jag har skitmycket planerat framöver, fest, spelingar att gå på, usa-resa, festival osv. och det blir bara mer och mer verkar det som. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag skall göra med Byggmax, eller jag skall ju ta jobbet men ifall jag kan få jobbet på Sevvan så vet jag inte ifall jag hellre tar det för de är visserligen lite mindre grundlön men 100% ob på kvällar osv. så det är kanske mer värt. Jaja får se, har ändå fram tills den 17:e att kolla och se hur det går på Byggmax och så kanske man kan hoppa in lite på helger osv. på Sevvan ifall det går för sig, det hade iofs varit nice men man måste vara varsam så man inte jobbar ihjäl sig.

Jag är sådär stressad när det känns som om man ser lugn ut fast hela magen och resten av ens innanmäte bara skriker panik, skulle man bara släppa allt nu så kommer man kollapsa typ. Låter inte särskilt sunt men det ordnar sig, bara mycket just nu. Behöver bara lite kontinuitet och stabilitet i min vardag så kommer allt lugna ner sig. Är säkert lite extra stressad för att jag skall åka iväg typ nu.

1 comment:

Noa said...

du är så duktig!