Wednesday, April 9, 2008

(Fortfarande) Bara Mest Trött (Lite Piggare)...

Vet inte om jag orkar komma med något längre utlägg nu heller, dock har jag varit hemma och varvat ner i drygt 1½ timme och det har hjälpt och det har varit nice. Får vara hemma i ca 4 timmar till så det skall bli skönt, skall antagligen försöka sova någon timme för jag är trots allt inte i toppform och lite små sjuk så jag behöver vila. Hade... (blev lite abruten) jag inte slutat om en vecka hade jag nog inte gått och jobbat idag. Det var nämligen så att två Jehovas Vittnen dök upp och ville prata med mig, stod och funderade på ifall jag skulle försöka säga något hädiskt men orkade inte. Stod och lyssnade liten kort stund, sa att jag inte var troende och inte heller intresserad och önskade de en fortsatt god dag. Att bli arg och skälla ut de eller liknande vinner varken jag eller de på.

No comments: