Monday, April 14, 2008

Är Det Bara Jag...?

Asså jag måste fan ta upp det innan det driver mig galen. Fan detta med sex, är det bara jag eller det känns som hela grejen är bara så överskattad eller något. Asså visst det kan väl vara lite små trevligt, mysigt och så där men det känns hela tiden som om jag missar något väsentligt i själva sexbiten så för när det väl kommer till kritan så finner jag det nästan aldrig särskilt intressant. Det känns alltid som om det är alla andra som får ut något utav det, inte för att jag inte vill unna dem det men jag fundrar bara på ifall det är något jag borde ändra på eller ifall det egentligen inte är så jätte mycket för mig. Som kille att ens fundera i dessa banor är ju bara så fel så det finns inte och känns ju ganska tabu. För alla verkar så jävla inne i det hela när man har sex medan jag funderar på om jag borde handla mat imorgon eller inte och det känns först och främst så där schysst gentemot personen / personerna som man har sex med och sen så går det bara så emot min ""bild"" av sex. Det jobbigaste är att man ganska ofta går och tuktar och dagdrömmer men sen när väl något blir av var det inte så roligt trots allt. Nu är det inte så att jag inte uppskattar sex och allt vad det innebär, för det gör jag men det känns som om jag bara missat en stor bit av det hela. Så självklart så börjar jag fundera på ifall kanske sex med tjejer inte är något för mig och blir rädd för att i slutändan bara identifiera mig som homo, är det fruktan av att som bi inte tända på allt och alla eller är det någon inre fruktan av att vara gay ? Jag tänder och faller för tjejer och det har jag alltid gjort och killar är minst lika trevliga, så det är inte riktigt könet i sig som jag tänder på utan mer bara fysisk attribut som passar bra ihop, oavsett konstellation skulle jag vilja påstå.
- Tack för inatt i alla fall, hope you enjoyed yourself.

Problemet kanske ligger i att jag fortfarande på den sexuella arenan (ja jag vet, coupling) fortfarande inte riktigt vågar ta för mig och mer fokuserar på de andra involverade istället för att även vara ute efter numbero uno. Skulle vara lättnad ifall så var fallet för då skulle jag inte vara någon konstig avart av människan som inte finner sex intressant. Fan jävla fittsamhälle som är så jävla sexfixerat, stör mig att det stör mig att jag inte för stunden finner sex så intressant, det borde bara vara att köra på men samtidigt kan det ju vara så att det stör mig för jag bara tagit för mig tillräckligt än. Kanske borde försöka och sova om jag skall upp vid nio imorgon.

1 comment:

Sys said...

Hej. Har bytt blogg, den nya är oktobergroda.blogspot.com. Nuvarande före dettan fick nys på den andra, kändes inte säkert att skriva vad jag vill =) Kram