Wednesday, April 30, 2008

Duktig ? Ja, Jag Tror De...

Ännu en gång erbjuder jag mig att jobba över på jobbet, denna gång dock bara en timme men ändå (en bedrift). Ringer även chefen självmant och frågar om jag inte skall komma in vid 8-tiden då två andra skulle komma in just för att det verkade så mycket att göra så tänkte att jag kan visa lite hjärta och vilja för att det känns som om det betalar tillbaka sig. Visar jag att jag är villig att jobba över och böja mig lite bakåt så blir nog han mer villig att ge mig mer timmar och mer jobb samt uppskattning på annat sätt, att vara mer villig att ge mig någon timme här och där för att jag skall kunna fixa med RFSL och dylikt.

Hade tänkt att komma i säng tidigare än strax innan elva men men sånt som sker, blir väl till att gå upp vid sex imorgon och så slutar man förhoppningsvis vid fyra-tiden men det lär ju visa sig om så blir fallet eller ej. Jag är bara glad att jag antagligen har jobbat ca 100 timmar sedan jag började på byggmax och det skulle förhoppningvis generera lite drygt 7000 netto i lön nästa månad bara från ByggMax sen har jag Teleperformance, RFSL och Alfa-Kassa. I'm going to be a rich bich !

No comments: