Monday, April 28, 2008

Behöver Lära Mig Självkontroll

Fan kommer man någonsin att lära sig ? Är så jävla trött, har bara sovit ungefär 5-6 timmar och jag behöver helst minst sova 8 timmar för att jag skall vara online men eftersom ens schema är lite hipp som happ så får man inte riktigt in någon rutin och sen vågar man inte gå och lägga sig för tidigit och då är det lätt att man råkar gå över någon slags gräns och så är man uppe någon timme extra.

Det som är positivt är att jag faktiskt tog mig upp 5 imorse och inte valde att sova en halvtimme extra för att man var trött, plus att det är en kort dag då jag bara jobbar till 2 så jag kommer vara hemma hyffsat tidigit. Tycker om att jobba på morgonen problemet är bara att komma in i det hela, har snart gått tre veckor och jag har fortfarande inte riktigt haft dagar då jag verkligen fått sova ut men det kommer säkert, jag har åtminstone ett val, till skillnad från många andra.

No comments: