Monday, April 14, 2008

De Rör Inte Hjärtan...















*
En av mina skönare bilder, kunde väl suttit längre med den och gjort den ännu mer detaljerad men fan jag orkar inte hålla på med sånt trams.

Fan är så jävla dum i huvudet ibland, konstaterade precis (när jag pratade med min gode vän John) att jag är nog ganska duktig på att rita ändå, när jag väl låter det ta lite tid. Problemet är ju att jag hatar när det tar tid och brukar börja lite detaljerat kanske och sen bara rusa igenom allt, hade tänkt till en början att färglägga saken där nere men det är ju bara ork massa extra tid. Naturligtvis är det minst lika förvånadsvärt att jag inser att jag är ganska duktig (vill skriva okej eller något mindre bra) och till och med erkänner det inför andra, vilket jag har oerhört svårt för. Jag är fortfarande i detta nu tveksam om jag verkligen kan värdera mina skills som duktiga, det är fan svårt att trycka publish post. Det gör mig lite ledsen, är ju bara så rädd att man kommer låta allt stiga till ens huvud.

1 comment:

Sys said...

Bilderna kanske inte är som gjorda för ett stort galleri, men de är snygga och man tänker till. Fast de platsar nog på galler också. Beror på vad utställningen handlar om =)