Wednesday, April 23, 2008

Angered For Life...

Det är såå sjukt jag bor i Angered det är ju fan mitt hem och jag kände verkligen hemma efter jag dratt på mig lurarna och sagt hej då till Admir, det är så overkligt men bara helt underbart. Just med tanke på att jag först och främst bott i ett och samma hus i 22 År och sen att jag kommer från Lerum och mycket mer Svensson blir det fan inte. Det är en av anledningarna till varför det är så jävla nice att jag trivs samt att man bemöter alla fördomar man har haft och andra har. Seg då att man är illa tvungen att flytta snart.

Har lite planer på bilder jag vill göra men orkar inte och har väl knappast tid att göra det ikväll heller, klockan är mycket och jag skall vara på centralen vid åtta imorgon så det blir ganska lite sömn inatt. Jag ser bara till hur jag brukar sova och ja, jag vet att vissa andra sover bra mycket mindre än jag men ah... ni vet säkert vilka ni är, vet nog inte hur bra jag egentligen har det och uppskattar nog tyvärr inte min sovförmåga så mycket som jag verkligen borde göra. Mesta av mina sömnproblem är självvållade.

No comments: